Jednou z reakcí na výsledky mezinárodního šetření TALIS 2013 bylo zjišťování informací týkajících se pedagogického vedení vykonávaného řediteli českých základních škol. Toto zjišťování doplňovalo aktivity České školní inspekce související s přípravou a pilotním ověřením vzdělávacího programu zaměřeného na pedagogický leadership.
Česká školní inspekce jako partner Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy realizovala důležité mezinárodní šetření o vyučování a učení – TALIS. Přiložena je zpráva, která se snaží popsat zkušenosti s využitím zajímavé a inovativní metody vzdělávání učitelů matematiky v rámci převzetí zahraničního příkladu dobré praxe a jeho úpravy pro podmínky práce v českých školách.
Česká školní inspekce reagovala na výsledky šetření TALIS 2013 a připravila ucelený program vzdělávání pro ředitele základních škol a jejich zástupce v tematikách pedagogického leadershipu.
Účelem této publikace je nabídnout pohled na počítačovou a informační gramotnost českých žáků v mezinárodním srovnání. Publikace byla vytvořena jako výstup projektu Kompetence III.
Pomozte ostatním uživatelům Databáze výstupů projektů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost s výběrem těch nejkvalitnějších vzdělávacích materiálů, které tato databáze nabízí. Jejich hodnocení může příště pomoci pro změnu Vám.
Dne 1. září 2015 odstartovala kampaň k propagaci přínosů a výsledků investic z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, který podpořil přes 11 tisíc vzdělávacích projektů za více než 51 miliard korun.
Vytvoření unikátní Metodiky využití fiktivních firem na základních školách a úspěšné zakončení projektu.
Cílem analytické publikace je navázat na národní zprávu z šetření a prezentovat sekundární analýzy zaměřené na silné a slabé stránky českých žáků zejména s ohledem na dílčí témata (aspekty) počítačové a informační gramotnosti sledované v rámci šetření.
Praha, 28. 7. 2015 - Společně se školním rokem 2014/2015 skončily i aktivity projektu Škola bez hranic. Jaké byly zkušenosti učitelů s výukou metodou CLIL? Vyučovat metodou CLIL za pomoci speciálně vytvořených učebnic Labyrinth byla pro zapojené pedagogy obrovská zkušenost i výzva.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vyhlašuje výzvu k předkládání žádostí o finanční podporu individuálních projektů ostatních pro oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání, Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Celková částka alokovaná pro tuto výzvu činí 460 mil. Kč. Podmínky výzvy jsou stanoveny tak, aby projektovou žádost mohla podat a dotaci získat kterákoliv základní a střední škola se sídlem mimo hlavní město Prahu. Jednotlivé projekty lze sestavit v informačním systému Benefit7 prostřednictvím výběru předem nastavených šablon klíčových aktivit.
E-mailová adresa pro dotazy týkající se jednotlivých výzev nebo obecně OP VK:
Přehled webových stránek zprostředkujících subjektů OP VK (krajů)